Wywiad dla OOH Magazine

Wywiad z Krzysztofem Wacławkiem

Kilka dni temu ukazał się wywiad ze mną w OOH Magazine.
Zapraszam do zapoznania się z nim…
…znaczy ze mną 😉

>>OOH Magazine

Jesteście na rynku już 11 rok, z iloma firmami współpracowaliście w tym czasie?
Gusto Cafe Events dzieli się najlepszą kawą już ponad dekadę. W tym czasie pracowaliśmy na kilkuset imprezach dla ponad 200 firm wydając około 200 000 kaw.
Inspiracją do pracy z kawą były moje rodzinne tradycje, moja babcia pracowała przed wojną w kawiarni przy ulicy Marszałkowskiej w Warszawie. Moja mama kocha kawę i pamiętam, że jak byłem mały, codzienne rano przygotowywała ją mieląc ziarna w młynku z NRD. Unosił się wtedy w domu zapach świeżo zmielonej i zaparzanej kawy. Stąd można powiedzieć miłość do kawy „wyssałem z mlekiem matki” [śmiech 🙂 ].

Pomysł na uruchomienie sklepu z kawą Kawa-Warszawa.pl podsunął mi znajomy, który sprowadzał kawę z Włoch. W 2011 roku spotkałem „Ojca Chrzestnego Polskiego Rynku Kawy” Tomasza Obracaja, u którego w firmie szkoliłem się i z którym do dnia dzisiejszego współpracuję. Tomasz jest odpowiedzialny za wprowadzenie do Polski kultury picia kawy, współtworzył w Europie stowarzyszenie kaw klasy Specjality czyli kaw klasy ponad Premium.

Już w kolejnym roku postanowiłem uruchomić własną markę kawy: Gusto-Cafe.pl oraz uruchomić usługi związane z organizacją eventów kawowych. W ciągu ostatnich dziesięciu lat pracowaliśmy dla takich Klientów jak: E.Wedel, Nutricia, BlackRedWhite, Praga 306, Google Campus, Gore Medical, Fiat, Samsung, Dell Technologies, Mitsubishi Electric, Siemens, Motorola, Orange, Citi Bank, mLocum czy L’Oreal Paris.
W tym czasie zatrudnialiśmy najlepszych baristów w Polsce, a nawet… na świecie. W 2018 roku pracowała dla nas aktualna Mistrzyni Świata Baristów Agnieszka Rojewska, która przygotowywała kawę podczas Festiwalu Marketingu.

Zainwestowaliście w rozwój, a dzięki Mobilnej Kawiarni Gusto Cafe, możecie się teraz szybciej przemieszczać.
Tak dokładnie, od zeszłego roku wzbogaciliśmy nasze usługi plenerowe dzięki Mobilnej Kawiarni Gusto Cafe, która powstała na bazie kultowego busa VW Transporter T3 z 1984 roku. Auto jest spełnieniem moich marzeń i oprócz funkcji kawiarni na kołach, sprawdza się znakomicie jako kamper na wyjazdy krajoznawcze z moimi dziećmi.

Mobilna kawiarnia Gusto Cafe (link<<) miała premierę podczas zeszłorocznej edycji Festiwalu Marketingu we wrześniu i cieszyła się naprawdę ogromnym zainteresowaniem.

Od jakich działań rozpoczęliście obecny rok?
Od początku tego roku prowadzimy bar kawowy na Uczelni ASBiRO, który cieszy się rosnącym zainteresowaniem studentów MBA. W kwietniu rozpoczęliśmy sezon „pod chmurką” z Mobilna Kawiarnią, od pomocy obywatelom Ukrainy pod Agendą ONZ d.s. Uchodźców, gdzie pracowaliśmy ponad tydzień, wydając blisko 2000 gorących napojów.

Make Gusto Cafe ❤️ Not War

Od maja 2022 dbając jeszcze bardziej o naszych Klientów oraz będąc o kilka kroków przed konkurencją, pracujemy na nowej kawie Gusto Cafe BIO Organic.

Jakie są Wasze plany na 2022 rok?
Nasze dalsze plany na 2022 rok, to zacieśnianie współpracy ze strategicznymi partnerami takimi jak OOH magazine, Deweloper White Star czy Uczelnia ASBiRO oraz pozyskanie wielu nowych Klientów.

W czerwcu planujemy wydanie książki „Kawa Zdrowa” w której opowiadam o tym, jak pić kawę i zachować dobre zdrowie, a także o tym, że kawa prawidłowo spożywana potrafi polepszyć nie tylko nasze samopoczucie ale i wydłużyć życie.
Tego właśnie życzę wszystkim współpracownikom i czytelnikom OOH magazine oraz tego, aby kawa służyła w nawiązywaniu i podtrzymaniu dobrych relacji z dobrymi partnerami.

Krzysztof Piotr Wacławek – pasjonat nowych technologii w tym Wirtualnej Rzeczywistości. Urodził się w roku narodzin Virtual Reality oraz pierwszego spaceru człowieka na Księżycu. Uważa, że warto uczyć się od najlepszych i robi to od lat, poczynając od studiów na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, przez uczestnictwo w dziesiątkach szkoleń oraz rozmów z najlepszymi w dziedzinach sportu i biznesu. Absolwent 4 uczelni zarządzania biznesem, w 2019 roku ukończył Akademię Przywództwa Post MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania. Obecnie (2022 r.) wolny słuchacz na studiach MBA ASBIRO. Prowadzi na YouTube Vlog Inspiracji Jest-Moc.pl. Rekomendowany Fotograf Google Street View –  ponad 3 miliony wyświetleń zdjęć w Google Street View. Jest Kapitanem Jachtowym i prowadzi Video-bloga Jestem w Podróży W80dni. Uzależniony od Cafe (ATC- poziom ZOMBIE), w którą zaopatruje się we własnym sklepie Kawa-Warszawa.pl. Prowadzi również Bary Kawowe Gusto Cafe na eventy oraz Mobilną Kawiarnię na bazie kultowego VW T3. Pasjonat technologii blockchain, twórca (od programisty do CEO) >>Tokena FraniOla.

Wywiad z ramienia OOH Magazine przeprowadziła Magdalena Wilczak.

>>OOH Magazine jest organizatorem Festiwalu Marketingu 2022
na którym będziemy z Mobilną Gusto Cafe